pompompompom


På min födelsedag då häromdagen satte sig jag och min kära storasyster och försökte oss på att göra såna där pompoms och blommor i silkespapper som finns överallt på pinterest. Roligt var det, och dessa fick flytta till storasysterns boning.

Och då när jag tittade på nästa punkten på listan tänkte jag att det ju borde gå att göra av tidningspapper. Det gick väl, men blev inte helt bra. Tror jag hade lite för många lager. Nåja, alltid bra att testa!

[9. gör något av tidningsurklipp]
 
alster & makeri | |
#1 - - Linda:

Jag hittade en sak på Pinterest som jag kände att jag var tvungen att dela med mig av till dig som älskar Harry Potter! :)

http://pinterest.com/pin/341992165423165664/

Svar: Åh ja, jag önskar att jag kunde göra så, men har dimmer! Ackack.
litesocker.blogg.se

Upp