tjugoett

Vet ni vad? Idag är det min födelsedag! Hela 21 år fyller jag, vilket är helt galet för ibland tror att jag fortfarande är 17. Eller i alla fall 19. Nåja, nu kan jag i alla fall åka till Vegas och bränna alla mina pengar - som jag väntat!

Och ni vet det där när en var yngre och låg i sängen och hade råkat vakna innan familjen kom och sjöng? Och så låg en där och låtsades sova och det tog så lång tid och var värsta tortyren. Jag kan berätta att precis samma sak kan ske när en fyller 21, fast ännu svårare, eftersom det är den lilla terroristkatten som väckt en, i full färd med att jaga flugor och hoppa upp på köksbänken och ha rundbanerace klockan halv sju på morgonen. Efter dryga 40 minuters kattpjöller var det minst sagt svårt att somna om.

När det väl blev dags lite senare på dagen inledde vi med paketöppning och kaffe, följt av fruktost (Get it? Fruktost. För vi åt bara frukt. Till frukost. (Saker blir så roliga när en förklarar dem.)) på balkongen. Fy bubblan vad gott det var. Nektarin, persika, bigarråer, två sorters melon, blåbär, hallon, torkad mango osvosvosv. Bästa sommarfrukosten!

Ska chilla galet med familjen idag, och försöka att inte krevera av den där värmen som det ju alltid är när jag fyller år. Blir nog bra.
Bästa grejen: ikväll blir det palak paneer med naanbröd till middag, vilket ju är bland det godaste i världen, MEN! Vi ska göra den själva, på färsk spenat och med MAMMAS EGENGJORDA PANEER. Heja världen!
 
allt, inget och vardagsmat | |
#1 - - Daniella 🌙:

Åh. För mig är det alltid slask och regn när jag fyller år. Lyckost!

#2 - - Linda:

Grattis grattis till dig ^_^

Svar: Tack så mycket!
litesocker.blogg.se

#3 - - Caja:

Grattis på födelsedagen! Hoppas att den blir helt fantastisk.

Svar: Tacktack!
litesocker.blogg.se

#4 - - Johanna:

Grattis på dig dag =)

Svar: Tacktack!
litesocker.blogg.se

#5 - - LisaMarie:

Åh det låter som en superbörjan på en superdag! Massor av grattis till dig! :D

Svar: Tack så mycket!
litesocker.blogg.se

#6 - - Elin:

Många grattiskramar till finaste Jessica! Fruktosten ser ljuvlig ut, det vattnas i munnen.

Svar: Tack så mycket du! Den var verkligen himmelsk.
litesocker.blogg.se

#7 - - Malin; :

men JUSTJA, det är ju du som fyller år exakt samma datum som mig (high five på den alltså!). en miljard gånger grattis i efterskott hörredu!

Svar: Bästa datumet att fylla år på, tycker jag. Tack så mycket!
litesocker.blogg.se

#8 - - Jennifer:

Åh, grattis i efterskott! Hoppas du hade en toppendag!

Svar: Det hade jag! Pusspusstack!
litesocker.blogg.se

#9 - - Jenny Olofsson:

Grattis på Födelsedagen! Hoppas Doctorn svängde förbi och gav dig en resa du inte glömmer i första taget :D

Upp