konvalescensperiod schmonvalescensperiod (eller den jättekrångliga titeln)


Vi försöker samsas när det kommer till tekniken i det här hushållet, men alla är inte riktigt med alla gånger. TUR HAN ÄR SÖT, som jag säger kanske tretusen gånger dagligen. (Dvs varje gång han hittar på bus.)

Det är två veckor sen jag åkte till infektionskliniken på Karolinska, men först idag ringde de. Under de här två veckorna har jag varit relativt övertygad om att det förmodligen var borrelia och att jag skulle få antibiotika efter detta samtal, om inte annat skulle de ju hitta vad det var.
Men tji fick jag. Ingen borrelia, och inget annat heller kunde de hitta i de hundra liter blod jag lämnade. (Obs överdrift annars vore jag död.) Hennes tes nu är att det nog är något som håller på att gå över men att det kanske går segt. Eftersom att det ju ändå har blivit bättre (det har det) men jag ändå är hängig så tänker hon sig att det bara är frågan om en relativt svajig konvalescensperiod.

Jaha.
JAHA.
MEH.
allt, inget och vardagsmat, katter | |
#1 - - samovaren:

å. eg vonar det blir bra, fine du.

Svar: <3
litesocker.blogg.se

#2 - - Fredrikapåvinden:

Alltså nä?!? Fy sjutton för sjukdomar och sjukhus!!!!!! Massor med styrkekramar!

#3 - - Nicole:

Usch, tycker det händer oftare och oftare att dom inte hittar fel på ens kropp. Hoppas det går över i rasande fart för dig nu.

#4 - - Jennifer:

Meh, töntigt. :( Skickar tusen krya-på-dig-kramar över havet! <3

#5 - - Jenny Olofsson:

Åh ta hand om dig och hoppas du får känna dig bättr snart <3 Det är inte kul att vara sjuk mot sin vilja (jag kämpar med samma sak och ingen vet vad det är, så man får liksom bita ihop och härda igenom det. Ingen bra lösning men vad ska man göra)

#6 - - Cinnika:

Hoppas de har rätt och att du blir frisk snart!

#7 - - lisa:

hoppas du får bli frisk snart fina du. kramar på dig och god jul.

Upp