för att det bara är mörkt för att ljuset inte hunnit hit än


Har gjort mig själv en rymd.

Att ha med mig när det verkar som är världens tillräcklighet tryter.

Med några pärlor fastsydda för att ge lite extra stjärnglans.

Det är bra, för de glittrar ganska mycket som stjärnor.

Och så massor med småsmå hål.
För att den ska kunna bli såhär när solen gått ned. Måste bygga någon permanent lampkonstruktion, tänker jag.
alster & makeri | |
#1 - - Emil:

ÅH fint!!

Svar: :D:D DUDUDUDUDUDUDUDU <- i am the doctor
litesocker.blogg.se

#2 - - Moa:

Vilken fin!!

Svar: Pusstack!
litesocker.blogg.se

#3 - - Vicky:

duktigt! hur fin som helst.

Svar: <3
litesocker.blogg.se

#4 - - Jennifer:

Men du är ju så duktig! Finns det något du inte kan?

Svar: Haha men! Vilken komplimang! Och det finns gott om saker jag inte kan, men det skulle bli lite deppigt att lista.
litesocker.blogg.se

#5 - - Mormorsglamour-pyssel och inredning:

Vilken toppenidé att brodera på pärlorna, det ger det verkligen en extra dimension.
Jättefin
Kram
Helena

#6 - - Ellen (alatariel):

Åh så fint!

Svar: Tack fina du!
litesocker.blogg.se

#7 - - emma:

DÖR! Gud vad fint. Vilken bra idé. *älskar allt som har med rymden att göra*

#8 - - Matilda:

ÅH! Tusan så fin, och med lampor bakom blir den ju smått magisk!

#9 - - Alicia:

Det här är så fint! Kan du inte berätta lite närmare hur du gjorde? Har du målat och haft dig först? Med vad - akryl, olja? Den verkar så härligt tredimensionell.

Sen: TÄNK dig ett rullgardin i samma utförande!

Svar: Tack fina du! Det är vanlig akrylfärg bara, på en canvas på träram jag köpt på Lidl (älskar Lidl). Och så målade jag, använde några olika färger för att göra en lite flammig bas. Sen så använde jag en liten ljusare blå till bakgrunden på milky-waysgrejen och sne bara en liten pensel till de ensamma stjärnor och en större, styv och lite torkad pensel (like a pro) som jag duttade med för att få stjärnor lite mer i klungor. Sen har jag bara sytt fast små genomskinliga pärlor på några ställen och stuckit hål på duken på en miljard ställen!Duger det? Haha.

ÅH. Ja. Jag borde nästan göra en sån gardin, för jag har faktiskt en gatulampa strax utanför mitt nya fönster.
litesocker.blogg.se

#10 - - Fellen:

ÅH. Något av det mest fantastiska jag någonsin sett! Så så så fint!

#11 - - tyraelvira.blogg.se:

åh vad himla fint och kreativt! ljuvligt

#12 - - Louise:

Huuuur kan jag ha missat denna fantastiska målning? Älskar älskar älskar denna!

Svar: :') Drömmer lite om att komplettera med en tardis!
litesocker.blogg.se

Upp