som ett minizoo till slut


En blir ju snabbare än en kanske kunnat tro beroende av handarbete nej, vi ändrar till djurskapande, så två nya små filurer har kommit till världen.

Kattbjörnen Selma. Hon gillar k-pop, jitterbug och att leka i snö. (Obs tryck på länken, ni kommer inte ångra er.)

Pandan Malte. Är rädd för prickiga gardiner, bästa vän med Selma och gillar att rulla runt i snö.

Selma och Malte! Än så länge känner de inte Åke och Bernard, men det är nog bara en tidsfråga.
alster & makeri | |
#1 - - Jennifer:

Men, så fina! Du är så duktig!

Svar: Tack, fina du!
litesocker.blogg.se

#2 - - Linnéa:

alltså, så himla fina! verkligen!

Svar: Amen tacktacktack.
litesocker.blogg.se

#3 - - Beata:

Herregud du är så duktig, skulle aldrig kunna göra något sådant där.

Svar: Alltså åh blir så glad!
litesocker.blogg.se

#4 - - Regnboge:

Åh, so fantastisk søte dei er! Det ser skikkeleg vrient ut å lage dei, særleg med fleire fargar.

Svar: Kattbjörnen var lite klurig, hade egentligen inget fluff i rätt färg men det gick! Tack du!
litesocker.blogg.se

#5 - - Emil:

alltså klippen Aioyfjllztfvhdmtgvhsdg <33
Vad fina de blir!! och hallå hur snabb är du nu?? det känns som du bara spottar ur dig massa djur. Som värsta maskinen!

Svar: JAG VET. Alltså det första är banne mig det gulligaste jag sett. Ja men jag har ju influensa så jag orkar inte göra någe annat! En liten krabat tar väl 1,5-3 h beroende på storlek och hur komplicerad den är. (Hittills är sengångare svårast. FÅR INTE TILL DET.)
litesocker.blogg.se

#6 - - emma:

SÅ FINA!! Du är duktig du, fattar inte hur du får till dem! OCH RED PANDA KLIPPET <33

Svar: I'VE GOT THE MAGIC IN ME, EVERYTIME I TOUCH THAT FELT IT TURNS INTO GOLD. <- hybris. Haha, nej men jag vet ej! Jag vet magont av sötheten ju
litesocker.blogg.se

#7 - - Ellen (alatariel):

Åh så fina!!! Och vad kul att Selma gillar k-pop, för det gör jag också! :D

Svar: Åh. Då kan ni hänga och diskutera vilka band som är bäst och sådär!
litesocker.blogg.se

#8 - - Vicky:

heeeeh kattbjörn <333

Svar: JA. Så himla fantastiska!
litesocker.blogg.se

#9 - - Alicia:

Kattbjörn! Klart underskattat djur. Vad fint du fick till randningen på ryggen, och alltså.. färgen <3
Pandor tycker jag också är himla bra. Man vill liksom bara killa på magen.

Svar: Det är ett fantastiskt djur, allt! Finns så otroligt många underbara varelser i världen.
litesocker.blogg.se

#10 - - Fredrikapåvinden:

Alltså dessa små djur är så fantastiska! Verkligen små konstverk! Och apropå ditt förra inlägg (himla intressant och bra!), ett konstverk kan ju vara ett handarbete tänker jag. Det ena måste ju inte utesluta det andra :)

Svar: Tack fina du!
Och ja, det håller jag allt med om! Det blir ju egentligen bara råddigt och knäppt med för mycket avgränsande begrepp. Ack!
litesocker.blogg.se

#11 - - lisa:

hihi vilka gulliga!

Upp