det är inte som det ser ut

Har hittat världens salighet till mig själv. EN SVANSKÅL. MED FLAXBARA VINGAR.
Kolla bara:


(Den hade en kompis, men när jag skulle putsa den lossnade huvud och vingar, och det gick inte att limma ihop. Sorgligt.)
 
sakligheter och saligheter | |
#1 - - Ellen (alatariel):

Nej fy vad fin! Och ljuset i dessa bilder är såå fin!!

Svar: PUSS!
litesocker.blogg.se

#2 - - Emil:

Åh vilken fin! Och alltså älskar glasgrejer när solljuset lyser igenom sådär!!

#3 - - Alicia:

Omg rubriken hahahahahaha! "Är skönhet allt du tänker på?" "Öh, vad finns det mer?"

Jag hade en sån där när jag var liten. Gjorde mig dock av med den annars hade du kunnat få en ny kompis. Men TÄNK vad bra skrotkonst du kan göra med delarna du har nu!

Svar: Hahaha ja. Den biten citerar jag minst en gång i månaden!
JAG VET. De ligger i min låda redan, haha.
litesocker.blogg.se

Upp