presenter till de som verkligen förtjänar det

Min vän Emma, ska ni veta, är inte bara en makalös människa, utan även en fantastisk hjälte och fighter. Hon har lyckats besegra ett livsstort monster och jag är bara så stolt att jag imploderar, exploderar och brinner så ljust att det gör ont. Så jag vet inte vad jag hade för annat val än att skicka ett fanvadduärbra-paket.

Kändes rätt givet att hon skulle få en egen rymd, och när jag plockade fram canvasen mitt i mitt korståg av korsstygn insåg jag att canvasduken var rätt så lik det jag broderade i. Jag letade fram ett mönster för lite gammal hederlig Times New Roman och broderade in texten. Först en omgång innan jag målade, för att ha något att följa efter ett tjockt lager akrylfärg. 

BAMF kändes liksom som det perfekta ordet för att beskriva min fina vän just nu, och ännu bättre blir det väl när den översta förklaringen av akronymen på Urban Dictionary lyder Neville Longbottom följt av en lista med citat från böckerna. Här kan ni läsa!
Baksidan prydde jag med en liten hälsning.

(Den här är min 7. gör något av en nål på listan förresten.)

 
alster & makeri | |
#1 - - Eleonore :

Åhh vilken awesome tavla och vilken grym vän du verkar vara!

Svar: Puss!
litesocker.blogg.se

#2 - - Emil:

Ja!! Så FIN!
Heja Emma! The truest Gryffindor of them all (även om hon för alltid kommer vara Luna Lovegood hos mig) <3<3

Svar: YAYYYYYYY. Hon skulle lätt dra svärdet ur hatten.
litesocker.blogg.se

#3 - - Anna:

Cool tavla!

#4 - - Wilma:

Gud så fin.

#5 - - hanna:

ååh vad underbart glad jag blev nu! verkligen.
För det första. Hälsa Emma från mig, jag är fruktansvärt glad för hennes skull!
För det andra. Tavlan är fantastisk!

#6 - - Alicia:

Älskar mixed mediatekniken, utförandet, layouten och budskapet! Du är en sensation!

Upp