sjukdagar blir vågor blir trasig kropp

spenderar dagen med att:
- vara lite glad att jag inte riktigt mår lika dåligt som under gårdagen, som var min värsta sjukdag någonsin. jag exploderade hundra gånger om och låg i sängen med mörklagt rum och var ynklig trots att det var min kära systers 23-årsdag. inget hjälpte.
- vingla hela vägen till doktorn
- spendera timmar i väntrum med att försöka övertala mig själv om att jag inte var dödssjuk
- efter mycket om och men få svaret att hon inte riktigt vet men kanske ett virus fast kanske ändå inte nähä okej. köpte lakrits och åkte hem.
- medvetet välja en kanske inte så bra film som kunde underhålla mig.
- FÅ TRISTESS (varför är den så nära till hands när en trillar ihop av exlposiv trötthet? kände mig som en furby, ni vet de klagade ju alltid på att de hade tråkigt när en sov) och börja rivarivarivariviera i tidningar och det blev en hokusai-våg i tidningsrivs. mestadels av barilla-reklamer.

men nu trillar jag snart ihop i en litenliten hög, så hejsvejs.
allt, inget och vardagsmat, alster & makeri | |
#1 - - Fellen:

Vågen är underbar, så dramatisk! Ack sjukdomsförvirringen och exploderandet och vinglandet, jag hoppas för allt i världen att du mår bättre nu!

Svar: <33 Det är inte direkt bättre än, men jag jobbar på det.
litesocker.blogg.se

#2 - - Borgmästaren:

Kul blogg du har! Har inte varit här förr men du bjuder ju på massor att läsa och titta på och inspireras av!

Svar: Men du vad glad jag blir! Välkommenvälkommen!
litesocker.blogg.se

#3 - - Elin:

Hoppas sjukdomen försvinner snart! Men guuud så mycket jag gillar vågen, ser ju ut som kraftiga penseldrag. Älskar att det sticker ut lite på sidan också.

Svar: Alltså puss tack på dig fina du! Älskar också såna detaljer. När allt inte är så himla ordnat och instängt.
litesocker.blogg.se

#4 - - chrissy:

ascool ide!!! nu rycker det i lillfingrarna. tack for inspiration!

#5 - - Alicia:

Det här är så vackert! Det är nedrigt att du mår så dåligt, men vilket hav, vilken våg! Har jobbat väldigt lite med collage utan föreställande bilder. Blir sugen på att ändra på det. Lite mer mosaik liksom. Himmelskt. Eller haviskt.

Upp