10. gör något av glas

Har gjort stenar.

Lite som mina favoritstenar. (Aj vad det gjorde ont att se finkatten. Saknar henne så.) 
Egentligen är de gjorda av restprodukterna från ett annat projekt som jag blev missnöjd med och tog isär innan det ens torkat. Och då bildades dessa nästan av sig självt. Gillar vackra sinkaduser. (Hittade just det ordet. Lätt den bästa synonymen till slumpl.)
Glaspärlor, glitter, lim och färg.

De är svåra att egentligen göra rättvisa på bild. Djupet och glittret försvinner lite, och när jag såg bilderna på displayen på kameran blev jag lite upprörd. Det såg ju mest ut som rymdbajs. Men på datorn med lite pill gick det att fixa.
Gillar ändå mixen av mineral, asteroid och korallrev.
Nu ska jag bara lista ut vad jag ska göra av dem.
alster & makeri | |
#1 - - hanna:

MAGISKT! :D

#2 - - Jennifer:

Men, alltså. Du är ju helt fantastisk.

#3 - - Emil:

Ja! Håller med föregående talare. Så fina!

Svar: Tack finis!
litesocker.blogg.se

#4 - - Alicia:

MEN WOW! Besoarer och jag vet inte vad! Flampulver innan det malts, allt som är magiskt!

Svar: Åh ja. Önskar viga mitt liv till magi.
litesocker.blogg.se

#5 - - Matilda:

Det finaste jag sett på länge!

Svar: Alltså! <3 Tack.
litesocker.blogg.se

#6 - - Ellen:

Varje gång jag ser någonting som du har skapat blir jag så överväldigad att jag inte riktigt vet vad jag ska göra av mig själv, och det växer och växer för varje ny sak du gör. Det är nästan så att jag gråter för att det är så vackert.

Svar: DEN HÄR KOMMENTAREN. Hur är det meningen att en inte ska explodera helt fullkomligt! Tacktacktacktacktack <333333
litesocker.blogg.se

Upp