DIY: bokhalsband

Fick en fråga om hur jag gjort bokhalsbandet, så jag tänkte förklara!
Jag plockade fram en bok jag tyckte om. Har alltid älskat detta omslag (pga fåglar och kombon av brinnande orange och ärgat grönt är perfekt).
Sen valde jag trollstav.

Och så REDUCIO!

Och så vips! Borrade hål och fäste kedja.

Hänvisar till detta inlägg om ni vill förstå min inställning till detta. Vet inte vad det här är än, men tänker inte begränsa det innan jag vet.


alster & makeri, tankar & åsikter | |
#1 - - Emelie:

Jag håller helt med i att allting inte kan förklaras. Vissa saker, som hur man färgar kläder enkelt känns ganska uppenbart att dela med sig av för mig för det var ingen konst att göra (det hade näskan kunnat ske av en olycka- så enkelt var det). Men att beskriva hur jag redigerar bilder tar emot, för då känns det som att jag ger ut ett hemligt recept.

Upp