en fråga om renhorn


Okej, såhär är det. I nuläget har jag två par renhornsbroscher som jag gjort över, och jag tänkte att eftersom att ni ändå var några stycken som tyckte om dem så skulle jag kunna lotta ut ett par till någon av er! Men det bygger såklart helt och hållet på att det finns något intresse. Så gör det det? Och i så fall - vilken sort? Glitter eller vit?

Hur känner ni? Lämna ett ord eller två som kommentar så jag vet om det är någon idé!

Om det är tillräckligt många på så knåpar jag ihop ett inlägg med lite mer bilder och instruktioner snarast! (Kan inte med tanken på en tävling där ingen är med hehe.)
 
allt, inget och vardagsmat, alster & makeri | |
#1 - - Linnéa:

men ja! hemskt gärna! jag tycker att båda är lika fina!

Svar: Tjohej! Om det bara är du som är intresserad så är ju oddsen i alla fall med dig, hehe.
litesocker.blogg.se

#2 - - Anna:

Här finns det intresse! Har planerat att försöka mig på något liknande sedan ditt första inlägg om dem, men har insett att det ej kommer att bli av. Jättefina verkligen, och jag gillar de vita bäst (tror jag? haha, båda är så fina :)).

Svar: Amen dåså! Jag kan inte heller riktigt bestämma mig. De glittriga är dock svåra att riktigt göra rättvisa på bild!
litesocker.blogg.se

#3 - - Agnes:

De glittriga! Jag vill va me!

Svar: Tjohej!
litesocker.blogg.se

#4 - - Linda:

åh ja alltså jag skulle vilja ha ett par sånna :o
så ja! jag kommer tävla i så fall!

Svar: Brabrabra!
litesocker.blogg.se

#5 - - elin:

ååååh fina! såna behöver man ju :) jag gillar de vita!

Svar: Hejheja! Vad bra! Nu kör vi!
litesocker.blogg.se

#6 - - Daniella 🌙:

Glitter!

Svar: Amen vi kör va! Puss!
litesocker.blogg.se

#7 - - Ellen (alatariel):

Dom är såå fina! ^^

Upp