kattmatta


Lumos blev så himla förtjust i Lollos badrumsmatta under tiden jag höll på och gjorde den, jag hittade honom ofta liggandes på den varstans jag lagt ifrån mig den, tuggandes på snörena och kloandes på den innan den ens var klar. I alla fall kände jag att han förtjänade en alldeles egen liten matta av de t-shirtar jag hade kvar.

Storlek: 32 cm i diameter
Materialåtgång: 2,5 t-shirtar
Materialkostnad: gratis!
Tidsåtgång: kanske 2 timmar.
Tillvägagångssätt: fastmaskor + ökning vid feeling. Avslutade med en kant av smygmaskor ovanpå vilken jag gjorde en liten spetskant!

Tror den fick godkänt. (Observera att detta är samma katt som på dessa bilder. Ffa näst sista som är på exakt samma plats. HAN VÄXER SÅ SNABBT. )
 
alster & makeri, katter | |
#1 - - Emil:

herregud vad stor han har blivit!!!

Svar: JAG VET. Men han äter typ hundra kilo mat om dagen, och någonstans måste det ju ta vägen.
litesocker.blogg.se

Upp