bernard

Jag fick visserligen offra två fingertoppar (långfinger och tumme) i filtandet, men det var det värt. Jag har skapat ett djur! Huberts lite mjukare och inte riktigt lika kaxiga kusin och Åkes tankspridda revisor - Bernard.

Här är han! Förvirrat letandes efter en massa viktiga papper som glömdes i Kanada. Så kan det gå!
Det händer ju att det hamnar i Alaska dock.

Men det gör inte så mycket, för Åke är ju så snäll och överseende.
(Det tog ungefär två och en halv timme eller så.)

(Ögonen är gjorda av filt den här gången, hittade ingen pärla stor nog.)

Och det var det!
alster & makeri | |
#1 - - Emil:

SÅ SÖT!!!!!!!!

#2 - - Jennifer:

MEN SÅ FIN!

#3 - - Regnboge:

Du er flink! So utruleg sjarmerande dei var saman.

#4 - - Louise:

Amen hur fina är dessa två inte??

#5 - - Linnéa:

så sjukt gullig!

#6 - - emma:

ÅÅÅ så himla gulligt!!

#7 - - Fredrikapåvinden:

Åh så förtjusande söt ju!

#8 - - Alicia:

Detta gjorde min morgon. Låt våra skyddskaniner mötas!

#9 - - Hanna:

Alltså... vad skulle du ta för en liten flodhäst? Om du skulle göra sånt. Jag har själv svårt för att göra saker på beställning, det spontana försvinner lite då. Men hur som. Om du någon dag får för dig att en flodhäst vore underbart kul att göra så står jag i kö och hoppar lite och är väldigt sugen på att betala en slant för att kunna ge henom ett nytt hem!

Svar: Åhh, haha! Lagom smickrande. Men jag ska testa! Har ju bara gjort fluffiga djur (och moln) hittills så får se hur en flodhäst skulle gå. Men jag kan definitivt prova!
litesocker.blogg.se

#10 - - Ellen (alatariel):

Åh gud vad söt!

#11 - - Malin; :

men åh, hur duktig är du inte? SJUKT SÖT!

#12 - - David:

Å vet du vad? Kullaberg var det!

#13 - - Hanna:

Äsch, fluffiga flodhästar känns väl inte helt fel det heller. Mitt favoritmjukdjur som hängt med hela livet ska vara en flodhäst men han har vissa anatomiska brister och kallas därför flodgris. SÅ en fluffig flodhäst kanske helt enkelt är en flama (flodhästlama) eller en flet (flodhästget). Ho knows.

#14 - - Julia:

Åh! Vilken fin liten kanin. Alldeles underbar. Du borde sälja sådana :) Om du känner för att göra en som påminner om min kanin så köper jag hemskt gärna en av dig :) Minst.

/ Julia

Ps. Din blogg är underbar och får mig alltid på så bra humör

Svar: Åh, två "du borde sälja sådana". Ska överväga det!
litesocker.blogg.se

#15 - - S P R A L L I C E-fotografi och annat fint:

Åh så söta!!

#16 - - julia :

men åh fint!

#17 - - madeleine:

åh vilken söt kanin! hej bernard!

Upp