vi lämnar spår av stjärnstoft

Vi fortsätter lampuppdatering tänker jag. Har världens race med att fixa allt sådant jag inte fixat tidigare i mitt rum, och äntligen (äntligen!) fick min älskade rymdlampa en fot med ljus och allt! Så glad.

Åke och FIlip taggar för rymdresor nu.
Själv älskar jag mönstret den gör på väggen bakom. 

Plus att den ju glittrar när en går förbi.

Och den nedre kanten! Gillar den så. Lyser igenom betydligt kraftigare genom den, plus att mönstret gör mig lycklig. Trådarna är lagom spretiga och trassliga efter att ha blivit målade.

Brabraba så himla nöjd.
 
alster & makeri, hemligt & husligt | |
#1 - - Johanna:

Nöjd ska du va! Den är super fin!!

Svar: Tack åh tack!
litesocker.blogg.se

#2 - - Emil :

Ja! Den är så himla fin!!!! Och så magisk och mystisk att den skulle passa in någonstans i Nattens cirkus!

Svar: Åhhhhhhhhh bästa komplimangen!!!!!!!
litesocker.blogg.se

#3 - - Ellen (alatariel):

Nej fy vad fint! Älskar det verkligen!

Svar: Tacktacktack! <3
litesocker.blogg.se

#4 - - Petite Caja:

Helt fantastisk!

Svar: Tack fina du!
litesocker.blogg.se

#5 - - maja.:

den var jättefin!

#6 - - Ron:

alltså.
sjukt bra blogg
och SJUKT SNYGG JÄVLA LAMPA !!

Svar: MEN PUSS!
litesocker.blogg.se

#7 - - Sandra Jönsson:

Din rymdlampa är urtjusig och alldeles magisk, beströdd med stjärnstoft. Älskar.

Upp