topplistor och tandemcyklar (fast inte så många tandemcyklar)

Jag lade till ytterligare en funktion i menyn här till vänster under gårdagen. Tänkte först göra en lista med det som uppmärksammats mest i kommentarerna, men sen insåg jag att det är rätt godtyckligt vad som får flest glada tillrop och dessutom så föll alldeles för många inlägg som jag tycker om bort. Så istället blev det ett urval av inlägg som jag tänker kan vara en bra start för nya besökare, eller några guldklimpar för er veteraner att blicka tillbaka på. Lite övning i anti-jante, och dessutom ganska praktiskt.

Det här är med än så länge:

ta min hand så springer vi genom moln av stjärnstoft

Lampskärmen. Såklart.

smycken att slåss med

Smycken för att öka coolhetsfaktorn.

om alla sagor

Glitterboken. Rätt så längesen. Vill göra mer sånthär. Men det behöver mer tid än jag har.

of course it's happening inside your head, but why on earth should that mean that it's not real?”

Trollstavarna.

en filtad världshärskare och hans armé
:') Åke och gänget. Saknar dem under deras Amerika-semester (för det är kattfritt i Amerika (fan då, att den inte fanns på svenska)).

en evighet med saker att le åt
Visserligen en hel kategori och inte bara ett inlägg, men ändå.

som träden viskar
Det är rätt ovanligt att jag tycker om saker som jag gjort alldeles nyligen (konstigt, har lättare att uppskatta sådant jag gjorde för längesen - jantefjante), men nu säger jag det: jag gillar det här!

case closed: here dwell the brave at heart
Åh. Bästa med hösten: kan använda denna igen.

den lillalilla boken om pojken med det storastora ödet

JÄTTElängesen jag gjorde den här. Liksom 2011-längesen. Synd att det var så jobbigt, annars hade jag massproducerat.

drakäggen

nox

Gillar denna mörka och oklara bildserie så.

Men så - min fråga till er - är det något specifikt inlägg ni spontant känner saknas i denna lista?
 
allt, inget och vardagsmat, alster & makeri | |
#1 - - Alicia:

Så najs! Nu vet jag vad jag ska göra av all ledig tid jag kan vaska fram. Återkommer med favoriter som du glömt.

Och ja, det är vanskligt med kommentarskvantitet. Jag går också på vad jag själv tycker om i min poppis-lista. Aldrig mera jante!

Svar: Åh, men tack du! Ja, det blev extra knasigt också med random inlägg som varit på framsidan av blogg.se eller dylikt - mycket kommentarer utan anledning.
Men det är bra det! Heja självberöm!
litesocker.blogg.se

Upp